Pagina's

maandag 13 oktober 2014

speciaal voor jou!

Hallo lieve blogvriendinnen,

Dit kaartje heb ik speciaal in opdracht gemaakt voor iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken.

Ik heb het lieve afdrukje van Mo Manning ingekleurd met Sennelier.




Het papier is van LOTV. Een mal ebruikt van Marianne Design voor het afdrukje.
De vorm is een mal van Go Kreate en de label een stans van Magnolia.



De prachtige bloemen zijn van Wild Orchid.

Gezellig dat je even langskwam,

Helaas heb ik de laatste tijd heel veel last van spamreactie en heb wordverificatie aangezet. Sorry maar ik heb even geen andere oplossing.

liefs Anke

8 opmerkingen:

Anoniem zei

GEWELDIG!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Muuske zei

Schitterende kaart.Mooi ingekleurd.groetjes Margo.

Irene zei

Beeldig Anke!!
Baaaaalen zeg die spam,heb ik een hele tijd geleden ook gehad maar gelukkig hield het na een tijdje vanzelf op!

xx Irene

Doreen zei

This is beautiful,such a lovely design.xxx

Grietje zei

Prachtig kaartje, daar kikker je inderdaad van op.
Groetjes Grietje

Erica ♥ zei


Hoi Anke,

Dit is echt een prachtige kaart zeg ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Joke de Wit zei

Prachtig Anke.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi anke
wat een vrolijke en mooie kaart als ontvanger van zoiets vrolijks word je zeker wat opgepept!
groetjes corry

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief