Pagina's

dinsdag 14 oktober 2014

Winter

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag heb ik een winterkaartje voor jullie waarop ik voor de sneeuw de foamclay van CraftEmotions heb gebruikt.
Je kunt het heel makkelijk opbrengen zonder lijm.



De kaart is gemaakt met een mal van Go-Kreate, die ik 2 keer uitgestansd heb.
Het afdrukje is een digi van Mo Manning en is ingekleurd met Sennelier.


Stansjes gebruikt van Noor! en Magnolia. Ook het papier is van Noor!




Gezellig dat je even langkwam.

liefs Anke

7 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een gave kaart. Ik vind het sneeuw effect helemaal super. Groetjes, Ankie

Anoniem zei

Supergave kaart, leuk met dat sneeuweffect!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Colinda zei

Had het al op facebook gezegd, maar wat is je kaart Super gaaf!!
Zie nu dat je foamclay hebt gebruikt voor de sneeuw, heb ik liggen dus ga het ook eens proberen, Dank je wel voor het idee!!
Heb ook veel last van spam berichten, gooi ze altijd maar gelijk weg.
Een gezellige dag,
Colinda

Dortesjs zei

beautiful card

Ghea zei

Je kaart is weer beeldschoon geworden Anke, wat leuk dat foamsneeuw geeft een mooi effekt op je kaart.
Liefs Ghea

Muuske zei

Schitterend winters kaartje.Mooi gedaan met de sneeuw.groetjes Margo.

Erica ♥ zei


Hoi Anke,

Echt een schitterende kaart ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief