Pagina's

donderdag 4 december 2014

stoppen dt crafty ribbons

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag is mijn laatste post als dt van Crafty Ribbons challenge.
Het wordt tijd voor andere uitdagingen.
Valt me wel een beetje moeilijk hoor, het is het eerste dt waar ik aan begon en heb het dan ook het langste gedaan.
Ali van Crafty Ribbons heeft me steeds prachtige lintjes gestuurd die ik op mijn creaties verwerkte.
Bedankt Ali!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge Mono Christmas of te wel alles in  1 kleur met als thema kerstmis.




De vorm van de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo en het papier is van Maja Design.

De digi van Mo Manning is weer ingekleurd met Sennelier:

huid: 252 - 635 - 205
rood 689 - 755 + H2O Jasper Red
schaduw 755



Stansen gebruikt van Magnolia, Memory Box en Noor!

Het lintje komt natuurlijk uit de winkel van Crafty Ribbons.

Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

prachtig kaartje ! heel erg mooi, zoveel mooie en fijne details, knap
grtjs,martina
x

Doreen zei

Love the image,this is gorgeous.xxx

Neline zei

prachtige kaart heb je gemaakt, weer veel moois op te zien.
groetjes
Neline

Antoinette Voorn zei

Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is super echt prachtig gedaan xxx

Irene zei

Beeldige kaart Anke!!

xx Irene

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief