Pagina's

vrijdag 10 juni 2016

Gefeliciteerd!

Hallo blogvriendinnen,

Daar ben ik weer, deze keer met een leuke envelop mal van DuchDoobadoo (470.713.310).

Weer heb ik het prachtige papier van CraftEmotions Romantic Orchid gebruikt.
Ik vind de paarse kleur toch zo mooi!


Ik heb de sluiting gemaakt met een mal van CraftEmotions en daarop een tekst gestempeld.
Het lintje heb ik eronder door laten lopen zodat je hem daarmee kan sluiten.



Het mooie plaatje zie je als je de envelop openvouwt
Hierin kun je natuurlijk geld doen of een bon, of wat je zelf leuk vind natuurlijk

Fijne dag allemaal!







2 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat schitterend gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Dieren}

Margo zei

Wat een prachtige creatie weer ! Dat ziet er een erg leuke mal uit !
Groetjes
Margo

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief